31. den - Měsíc na trailu!

Wow, hikuju už měsíc. Přijde mi to jako týden a zároveň jsou první dny tak strašně daleko.
Ráno nás Brenda zaveze až na trail a my vyrážíme nastoupat ztracené převýšení. Po dvou dnech odpočinku máme sice dostatek sil, ale tělo si trošičku odvykne chodit. Dnešní trail je neuvěřitelně barevný. 








Startujeme na světlém písku, následně jdeme přes šedý písek, červenou zeminu, hnědou hlínu, až téměř černou zem, pak opět přes bílý písek, následně měděný písek a ke konci dne opět přes hnědou zem. Stejně tak startujeme v poušti, vejdeme do pouštního lesíku, následně přes území skalisek s krásnými skalami do hustých lesů, zelených krásných planin, přes spálený les zpět kamenitou krajinou až na zatravněné pláně. Dáváme si polední pauzu, Honza vytahuje pivo, které vynesl až na vrchol, dává mi ho se slovy "vše nejlepší k výročí svátku". Udělalo mi to obrovskou radost, snažíme se ujíst hodně jídla, a já zjišťuji, že další zásobování není za dva dny, ale asi za 3,5 dne. Že jsem vše spočítala špatně. Naštěstí se ujišťujeme, že jsme si nakoupili jídla hodně a že nám to vystačí. Příroda se mění každé dvě míle a člověk se nestíhá kochat. V podvečer se honí mraky, které se tváří bouřkovitě a tak přidáváme do kroku. Zvládneme asi jen 21 mil, ale tábor rozbíjíme dřív než je plán, jelikož nacházíme krásné kryté místo, kde je v okolí již plno stanů. Nakonec i vysvitne těsně před západem sluníčko a večer nás tak ruší jen hukot nedalekých větrných elektráren.

Komentáře