Warner Springs a Mikes Place

Den 6. jsem se rozhodla pro "Nero" den téměř bez mil, odpočinkový, došla jsem ráno z míle 101 do 8 mil vzdáleného Warner Springs, u školy je zde komunitní centrum, které poskytuje všechno potřebné pro Hikery. Úžasní lidé a úžasné místo. Dobila jsem si všechnu elektroniku, milá paní mě zavezla na 2 míle vzdálenou poštu pro balík, kde jsem si taky dal poslala nepotřebné věci, abych si ulehčila.
Umyla jsem se kyblikovou sprchou, vyprala si nějaké oblečení a odpočívala. Ten den jsme se tma zdrželi alespoň na chvíli všichni. Elina, Creamer, Irisch, Haze, Spidermonkey a Slizerin odešli před večerem ještě ujít nějaké míle. Toto je parta, se kterou tak standardně držím krok. Já a Doggybag jsme zůstali na večerní Tacos, které tu vyráběli maminky jako funddraising. Vynikající. Další lidi, se kterými se znám a potkávám a zůstali s náma v centru jsou Mat a Nat - úžasný páreček, Chase a jeho sestra, Kenny a Dan a pár dalších.
7. Den trailu jsme se rozhodli dohnat partu a vstávat ve 4 - povedlo se mi vstát i sbalit věci, vykoukla jsem že stanu a zjistila, že je totální tma a že nikam nejdu, takže jsem stejně spala do svých obvyklých 5:15... Šlo se úžasně, ranní stoupání v chládku okolo potoka jsem si vážně užívala. To jsou ta rána, kdy se člověk usmívá a cítí se, že sem na trail patří. Výhledy byly opravdu skvělé a já ušla 18 mil do 12:15. Tempo okolo 3 mil na hodinu a do kopce... Překvapuje sama sebe, a opět si připomínám že se musím šetřit. Došla do Mikec's Place, kde jsem si dala zaslouženě pivko. Toto místo je sice docela špinavé ale má své kouzlo, lidi se tu chovají jako doma, hrálo se a zpívalo, dělaly se hotdogy. Zůstala jsem tu až do půl 4 a pak se vydala ujít další míle k nějakému dobrému spotu na spaní. Nechtělo se mi zůstat samotné a tak jsem stejně znovu dohnala část party až k míli 134,5. Večerní Sunset nádherně osvecoval vrcholky vzdálených hor. Takový výhled bych si přála mít každý večer v životě.

Komentáře