101. a 102. den - Krácení času a nádherné poslední dny ve Washingtonu

Dnešní den nebyl ničím zajímavý, v noci jsem spala blízko u cesty a ranní hike tak trval asi půl hodiny. Následně jsme čekaly na Hitch do městečka Winthrop. Klasika -
Milkshake a wifi +oběd. Byly jsme docela líné a zkoušely jsme stopovat i z obchodu - povedlo se okolo 16. hodiny jsme zpět a trailu. Ujdeme asi jen 5 mil do campu s vodou a stavíme stany. Spím tedy 5 mil za Rainy Passem, noc je šíleně studená a uprostřed noci se balím do péřovky. Ve městě jsme byly, jelikož máme příliš mnoho času a hodně věcí na zařízení, ke kterým jsme potřebovaly internet, který předchozích 5 dní nikde nebyl.

Další den nás čeká jen asi 23 mil. Vstáváme pozdě, a odchod plánujeme až tak na 8 ranní. Konečně mé tělo více odpočívá a taky o to více bolí. Zapomněla jsem si už dělávat dvě pauzy, na svačinu a na oběd. Nyní, po tom co jsem si dokázala že zvládnu i v těžkém terénu ujít klidně 30-36 mil, mám v plánu odpočívat a taky tak dělám. Hikuju pomalu, vykládám si s Klárkou a vyhledávám borůvky a maliny, moc jich tu není ale stačí lépe hledat. Trail se vlní a ranní výhledy jsou Úchvatné, skalní stěny naproti přes údolí stále drží sněhová políčka a krása těchto pohoří je nekonečná. V půli dne sklesáme do údolí, trail se stává zarostlým a nehezkým, okolo poledne začíná být veliké vedro a v údolí vzduch přímo stojí. Polední pauzu si dáváme v křoví vedle potoka a ani tak se horku moc neschováme. Jsem proto ráda i nerada že mě čeká jeden z největších výstupů - opět budu muset nastoupat přes 3000 stop, ale ke konci kopce je už dnešní camp, tedy nebude výstup až tak dlouhý. Stoupání po switchbacích mě rychle vyvede z lesa a s rostoucím vedrem se násobí i krása. Okolní kvítí v kopci a nádherné výhledy na okolní hory a skály mi výstup maximálně zpříjemňují. Vytáhnu se až do sedla a na druhé straně kopce mě čekají opět krásné hory a skály. Poslední dvě míle jdou pod hřebenem s nádherným výhledem připomínající však spíše poušť, než vlhký lesnatý Washington. Trail je někdy v dost prudkém svahu a často je smytý vodou, i tak zde vidím stopy koňských podkov a nedokážu si představit zde vést koně. Před campem je malá mýtina s rozvodněným potokem mechem. Obsazený campspot míjíme a hledáme si místo kousek dál. Spím na míli 2614 a okolo stanu mi opět hopsá zvědavý jelen.

Komentáře